maandag 10 maart 2014

Maandag Dealsdag

Maandag Dealsdag, alle acties van drogsiterijen op een rijtje
Joepie! Ik ben gek op maandag, want dan komen hier thuis de folders binnen. Jullie hebben nu waarschijnlijk al een behoorlijk beeld van mij als koopjesjager (sinds mijn ebay post). Deze reputatie gebruik ik graag om jullie op de hoogte te brengen van de beste aanbiedingen die ik in al mijn foldertjes heb kunnen vinden.


Etos
We beginnen deze week (of eigenlijk, vorige week al) met Etos. Afgelopen week werd ik al helemaal blij van deze winkel dankzij de 30% korting op alle make-up aanbieding. Deze actie geldt nog tot eind van de week en ik ben bang dat ik me daarom nog wel aan een aantal aankopen schuldig zal maken.

Overigens, voor alle Essie fans: Een verkoopster van Etos Alkmaar wist mij te vertellen dat er begin april een 3 voor €15,- actie zal zijn (Maak me gek, €5 per stuk...!). Ook zullen er dan Essie vertegenwoordigers in de winkel komen. Wat die precies gaan doen heeft ze me niet verteld, maar ik ga het zeker in de gaten houden! Wordt vervolgd...

Kruidvat
Van Kruidvat word ik ook altijd vrolijk (ik heb er niet voor niets anderhalf jaar gewerkt ;)). Tot en met 23 maart zijn ze weer goed voor heel wat leuke nagellak aanbiedingen. Even een kleine opsomming: Van Essence nagellak heb je er deze week 2 voor €3. Alle Rimmel nagellak is €3,99 per stuk. Catrice nagellakken mogen weg voor €5 per twee. En voor NYC geldt zelfs dat alle make-up 2 voor €5 is! Hoewel ik geen enorme Essence fan ben en NYC nog nooit heb gebruikt, ben ik des te blijer met de Rimmel en Catrice acties. Deze mensen gaan mij dus nog regelmatig zien de komende weken
Big Bazaar
Niet alleen drogisterijen zijn goed voor aanbiedingen. Laten we vooral de Big Bazaar niet overslaan. Hoewel het nou niet een gezellige, nette winkel is, is het zeker de moeite waard om er even binnen te lopen. Neem bijvoorbeeld make-up merk Wet 'n Wild. Het is al een aantal jaren niet meer in Nederland te koop, maar bij Big Bazaar ligt het gewoon! Nu heb ik van dit merk nog nooit een nagellakje geprobeerd, maar heb ze nu wel even ingeslagen, dus een review volgt snel! 

Naast deze folderaanbieding, vond ik er nog meer leuke merken in het make-up schap. Wat dacht je van Rimmel, Maybeline en Revlon voor €2 of Sally Hansen Xtremewear voor €3! 

Trekpleister
Helaas heeft Trekpleister geen nagellak in de aanbieding deze week. Toch wel even leuk om te vermelden: het hele assortiment Broadway kunstnagels is er deze week verkrijgbaar voor €8.

DA
Wat een verrassing, alweer een Rimmel aanbieding! Het lijkt wel alsof ze er vanaf moeten. Dit keer gaat het om de nieuwe Sweety Crush lijn. Nu ben ik de laatste tijd behoorlijk fan van matte texture nagellak, dus de kans is groot dat daarover binnenkort wel een review verschijnt. Ook is de kans groot dat de geteste nagellak tijdens deze aanbieding is aangeschaft ;)

Bol.com

Ach, Bol.com... Ze hebben tegenwoordig zo veel! Ook leuke nagellak aanbiedingen. Mijn favoriet is Sally Hansen, 1+1 gratis! Maar ook op Maybelline krijg je de komende tijd 25% korting bij Bol.com


Nou, dat was het weer voor deze week. Genoeg te shoppen zou ik zeggen! Heb ik nog iets overgeslagen? Laat het me weten in de comments! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten