zaterdag 15 maart 2014

Review: Claires Splatter Effect


Met het mooie weer van de laatste dagen had ik toch echt zin in een vrolijk, zomers lakje. Nou trekken de Maybelline Street Art nagellakken al een tijdje mijn aandacht. Het effect van dit soort topcoats vind ik superleuk! Maar de versie van Maybelline is toch iets te donker en grungy voor mijn stijl en de vrolijke nagels die ik voor ogen had.

In een opwelling liep in Claires maar weer eens binnen. Sinds ik de 18 gepasseerd ben, ben ik eigenlijk geen enorme fan meer van hun assortiment. Toch trof ik er een hele leuke, vrolijke splatter effect polish aan.



Ik ben gegaan voor de roze en heb op de bovenstaande foto 2 laagjes gebruikt over Easie's Naughty Nautical. Als je een niet te dun laagje op doet zijn de glitters prima aan te brengen. Met de streepjes had ik iets meer ruzie. Deze staken af en toe uit, maar voorzichtig terugduwen (eventueel met manicurestokje) bleek de oplossing!

Overigens heb ik na deze topcoat nog eens mijn trouwe Sally Hansen Insta-dri topcoat gebruikt. De glitters (vooral die irritante streepjes weer) willen namelijk nog wel eens een beetje uitsteken, maar met topcoat heb ik daar op de meeste nagels geen last meer van. Alleen op mijn rechter duim heb ik nog steeds ruzie met een uitstekende glitter. Ik verwacht ook wel dat die als eerste gaat chippen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten