maandag 3 maart 2014

This is me

Hoi allemaal! En toen had ik opeens een blog. Het zat er al lang aan te komen, want ik volg al zo'n 3 jaar een HBO Redactie en Mediaproductie. Tijd dus voor mijn eigen "media product".

Het onderwerp nagellak is niet zomaar uit de lucht komen vallen. Het begon allemaal toen ik een jaar of 10 was en mijn eerste nagellakje kocht. Bij de buurtsuper op de camping. Gewoon van die goedkope lakjes, maar ik was helemaal verkocht.


In de afgelopen 16 jaar heb ik veel geexpirimenteerd met nagellak. Hoeveel nagellak ik gebruikte, merkte ik pas toen ik voor mijn bijbaan bij Julia's geen nagellak meer op mocht. Het eerste wat ik deed toen ik stopte bij Julia's was dan ook: Nagellak kopen! Inmiddels heb ik mijn collectie flink uitgebreid. Nu vind ik het tijd worden om mijn "liefde" met andere meiden (en jongens?) te delen!

Liefs,
Laquer Lover

Geen opmerkingen:

Een reactie posten