maandag 10 maart 2014

Sunday nude

Essie Limo-scene, een mooi nude nagellakje

In het weekend vind ik het fijn om het rustig aan te doen qua make-up. Klein beetje mascara, gel eyeliner vervang ik door een lijntje kohlpotlood en foundation laat ik vaak helemaal weg.

Dit weekend deden ook de nagels mee. Nou zul je mij zelden zonder nagellak zien. In plaats daarvan ging ik voor Essie Limo-scene.
Limo-scene is een super lichtroze/nude nagellak die niet helemaal dekt. Bovenstaande foto is dan ook het resultaat van 3 laagjes nagellak. 

Na het eerste laagje was ik bang dat het kleurtje misschien iets te doorzichtig zou zijn voor mijn smaak. Toch vind ik het eindresultaat erg mooi. Het geeft een mooie, verzorgde look zonder heel erg "in your face" te zijn. Een mooi lakje dus, voor bijvoorbeeld een sollicitatie of een belangrijke meeting! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten