dinsdag 17 juni 2014

Review: Saffron nagellak remover


Okee, jullie weten misschien wel dat ik gek ben op een goeie deal. Dus toen ik laatst bij mijn favoriete Op=op voordeelshop was en ik super goedkope (€1 geloof ik) potjes nagellakremover zag staan, moest ik er wel even een meenemen! Vandaag test ik hem voor jullie.


Eeeh, tja... Waar zal ik eens beginnen? Als je voor het eerst je vinger in het potje steekt, lijkt het een succes. Het sponsje voelt lekker zacht aan en er zit genoeg remover in het potje. Daar houden de positieve punten dan ook wel mee op.

Na drie nagels redelijk succesvol te hebben schoongemaakt, begin ik te merken dat het sponsje scheurt. Dit gaat van kwaad tot erger. Bij de laatste vinger lagen er een heleboel kleine stukjes spons om me heen, allemaal met mijn nagels mee gekomen.


En dan is er nog de remover zelf. Okee, hij werkt redelijk goed, maar zeker niet beter dan die van bijvoorbeeld Kruidvat of Etos. Maar het grootste probleem met de remover is dat mijn vingers na gebruik heel droog aanvoelen. Zelfs een beetje trekkerig... Dit is echt niet goed voor mijn huid!

Nee, in dit geval is goedkoop echt duurkoop en kun je beter €2 extra uitgeven voor een potje nagellak remover van Etos. Het potje van de Saffron remover bewaar ik nog wel even. Ik ga proberen hier zelf een remover potje van te maken met schuursponsjes en een andere, zachtere nagellakremover. Daarover later meer!

P.s. De nagellak die ik indexen review draag is China Glaze Sunkissed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten