woensdag 11 juni 2014

Review: China Glaze Life's a Beach


We gaan nog even vrolijk verder met de China Glaze gekte. Omdat het de laatste tijd zulk lekker weer is, had ik behoefte aan een paar lekkere neon nagellakjes (supermooi bij het kleurtje wat ik over drie weken in Turkije hoop op te doen). Vandaag test ik dan ook een van de felste nagellakjes uit mijn collectie: Love's a Beach uit de Summer Neons collectie van China Glaze.


Om maar meteen met de deur in huis te vallen: dit is geen nagellak voor beginners of mensen met weinig tijd. De consistentie is niet bepaald om over naar huis te spreken: dik, snel drogend en streperig. Gelukkig dekt hij wel goed en was er na de tweede laag weinig meer te zien van de moeite die ik met het opbrengen van de eerste laag had. Het is belangrijk om niet twee keer vlak achter elkaar over hetzelfde stukje te lakken, want dan neem je de nagellak weer mee.


Jammer, want ik was juist zo'n fan van het kleurtje! Op de foto's is hij moeilijk vast te leggen, maar in het echt krijg ik er bijna pijn in mijn ogen van! Toch hangt de kleur ook erg af van het soort licht waarin je hem bekijkt. Op de foto's hierboven zie je zonlicht, flitslicht en kunstlicht (in die volgorde).


Zoals veel neon nagellak, droogt ook deze mat op. Dat vond ik toch niet zo goed passen bij deze kleur, daarom heb ik er nog maar even een high shine topcoat overheen gedaan (zie foto's voor het verschil).

Al met al vind ik het voor de kleur wel de moeite waard om deze nagellak vaker te gebruiken. Maar alleen als ik er echt tijd voor heb en goed voor kan gaan zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten