zaterdag 26 april 2014

Review: Essie Tart Deco (Speciaal voor Willem ;))

Dat heb ik weer hoor! Is het Koningsdag, word ik vanochtend wakker met een fikse griep. Nouja, dan heb ik in ieder geval even tijd om te bloggen, want natuurlijk had ik gister mijn nagels al in een min of meer koningsgezind kleurtje gelakt.


Ja, min of meer koningsgezind, want eigenlijk vind ik oranje dus gewoon een hele lelijke kleur. Mijn doel van deze Koningsdag was dan ook om "de grens van oranje" op te zoeken. 

Ik denk dat mij dat aardig is gelukt met Essie's Tart Deco. Het is een koraalkleurige met een oranje ondertoon. Persoonlijk denk ik dat de kleur mooier is als je al een beetje een bruin kleurtje hebt. Helaas krijg ik onder de Nederlandse zon nooit zoveel kleur, maar er staat nog een All Inclusive Turkije geboekt deze zomer, dus als ik terug ben zal ik het nog eens proberen.

De kleur dekt in principe mooi in twee laagjes. Waar ik bij deze lak wel een probleem mee had was de effenheid. Als je goed naar mijn duim kijkt hieronder (sorry, ben een beetje uitgeschoten), zul je zien dat de lak niet overal even goed dekt. Normaal zijn Essie lakjes vrij vergevingsgezind en vlakken ze zelf wel mooi uit. Deze dus niet! Jammer...


En dit hieronder was dus wat ik bedoelde met de grenzen van oranje opzoeken... Mijn topje voor vandaag heeft een donkere, oranjerode kleur en is eigenlijk best wel mooi (omdat hij niet echt oranje is waarschijnlijk?). Enfin, die trek ik dus niet aan vandaag, in plaats daarvan ga ik nog even lekker slapen. Fijne Koningsdag allemaal!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten