woensdag 9 juli 2014

Review - China Glaze Summer Neons


Salam! Hier even een review vanuit Turkije! Nouja, voordat ik dit post ben ik alweer in Nederland, want ik heb hier geen tijd om swatches te maken... Toch heb ik tijdens mijn vakantie wel een paar lekker zomerse nagellakjes getest. Namelijk Sunkissed, Beach Cruise-R en Love's a Beach uit de Summer Neons collectie van China Glaze


Mijn review van Love's a Beach heb ik al eerder met jullie gedeeld. Omdat ik het zo'n lekker zomers lakje vond, besloot ik er nog twee uit dezelfde collectie te kopen.


Sunkissed is de liefdesbaby van een potje nagellak en een markeerstift. Ik geloof dat ik nog nooit zo'n felgele nagellak heb gezien. Op bovenstaande foto komt hij misschien een beetje groen over, daarom hier nog even een vergelijking (boven: daglicht, onder: schaduw)


Ik vind de kleur superleuk, maar hij verveelt wel erg snel moet ik zeggen! Ik denk dat ik hem af en toe op doe tijdens een avondje stappen, want volgens mij reageert hij wel mooi met blacklight. Op de foto's hierboven heb ik drie laagjes gebruikt, met minder werd het gewoon echt niet mooi (streperig). Ik heb geen top coat gebruikt, zodat je kunt zien dat deze (zoals de meeste neons) een beetje mat opdroogt. 


De volgende nagellak die mee was naar Turkije is Beach Cruise-R. Deze kocht ik eigenlijk omdat ik een paarse neon kleur wilde. Op veel foto's op internet lijkt deze echter een stuk paarser dan wanneer je hem op je eigen nagels hebt! Het is eerder een felle, Barbie-roze kleur met een paarse ondertoon. Beach Cruise-R is minder fel dan Sunkissed en droogt ook iets glanzender op. Op de foto's hierboven zie je drie lagen (deze is ook streperig met twee) zonder top coat.

Wat me aan Beach Cruise-R vooral opviel is dat ik hem in Turkije bijna de hele week heb gedragen zonder chips of overdreven slijtage! Het kan er natuurlijk mee te maken hebben dat ik op vakantie niet uitgebreid heb gekookt, afgewassen, opgeruimd etc. Maar ik heb wel veel in de zee gezwommen en dat lijkt me ook niet heel goed voor je nagellak. Hoe het ook zij, zij heb hier een foto van Beach Cruise-R na vijf dagen Turkije. Oordeel zelf:

Oh ja, een uitgebreide review van Life's a Beach lees je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten